NagyEnergiaProjekt (NEP)

"... mert számunkra érték az Energia!"

Kedves Hölgyek/Urak!

 

Köszönjük, hogy eddig is segítségünkre álltak kérdőíveink kitöltésével!

Az Önök válaszaiból megtudhattuk a vásárlói kör igényeit, fogyasztási szokásait, amely által termékünk pontosabb és funcionálisabb elismerésre tehet szert. A 2013-as év első félévére szólóan feltett kérdéseinkre a kapott válaszok kiértékelésére az alábbiakat kaptuk:

 

1: A kérdőív nemek szerinti kitöltési aránya:

Nők: 32%

Férfiak: 68%

A kérdésünk által feltételezhetjük, hogy a nők kevésbé bátrabbak, ugyanakkor kevésbé érdeklődnek a termékünk fizikai jellemzőit illetően. (Feltételezésünk által ugyanakkor nem zárjuk ki a hasznossági mérték - mint produktum - iránti érdeklődés azonosulását.)

 

2: A kérdőívünket kitöltők iskolai végzettségének megoszlása az alábbiak szerint alakult:

- általános iskolai végzettség: 6%

- középiskolai végzettség: 42%

- diplomával rendelkező: 38%

- posztgraduális végzettséggel rendelkező: 4%

- jelenleg oktatási intézményben tanuló: 10%

A kapott eredmények által megálapítható, hogy 80%-ban összesítve a termékünk és munkánk iránt érdeklődő személyek közép- vagy felsőfokú végzettséggel rendelkeznek.

 

3: A vásárlóerő (keresleti tényező) meghatározása által a megkérdezettek jelentős többsége 50.000 és 200.000 Ft közötti nettó jövedelemmel rendelkezik. (A megkérdezettek 58%-a)

A kérdésünk által választ kaphattunk a 2012-ben kapott eredményeinkre, amely által termékünk fogyasztói ára pont ezen "fogyasztói réteg" számára optimális. (Hiszen ők nyújtják számunkra a keresleti oldal jelentős részét.)

Ugyanakkor a megkérdezettek 20%-a nem rendelkezik rendszeres jövedelemmel (visszautalnánk az oktatási intézményben tanulók részvételi hányadára), vagy 22%-ban 200.000 Ft feletti nettó jövedelemmel rendelkeznek a válaszadók.

 

A 4., 5. és 6. kérdésünket összefoglalóan a környezettudatosságot helyeztük előtérbe.

A kérdőívünkre válaszadók többsége 78,4%-a megpróbál odafigyelni a környezettudatosságra és próbál olyan termékeket vásárolni, amely ezt a gondolatiságot tetté alakítja át.

Megjegyeznénk, hogy igazán örülünk ennek a ténynek, hiszen találmányunk pont az előbbieket támasztja alá. (A működés fizikai elveinek bonyolultságával ellentétes a hasznossága, amely kézzelfogható és bizonyított!)

 

A 7. kérdésünkre kapott válaszokra azokat a jellemzőket kaptuk eredményül, amelyet vártunk.

 

A kapott eredményeket kiértékelve azt láthatjuk, hogy az ár jelentősen befolyásolja a vásárlói kereslet hajlandóságát és alakulását.

A csomagolásra "vegyes" érvényben kaptunk válaszokat. Mi úgy gondoljuk, hogy egy termék megvásárlásához (értékesítéséhez) a külcsín is fontos, ugyanakkor nem meghatározó tényező.

Érdekességként hatott számunkra a jelen piaci helyzetett megalapozó "hazai termék" kijelentéssel élve mondhatnánk, hogy a Tisztelt Vásárlók 18%-át nem érinti ez a kérdés, 22% "nem foglalkozik vele" és a maradék 60% tulajdonítja annak, hogy ismét Magyarországon gyártott, hazai minőséget előállító termék által sokat jelent a presztízs.

Meglepetésünkre úgy gondoljuk, hogy az a 18% jelentős mértékű hányad, a MI termékünk által viszont a hazai termékgyártásban újra hitet ébreszthetünk.

 

8. kérdésünk azon tényezőket sorakoztatta fel, amelyre már részleges választ kaptunk a 7. kérdésünk által. (Rangsorolást kértünk azon tényezőkről, amelyek termékünk megvásárlásában jelentős szerepet játszottak. Értelemszerűen a rangsorolás első helyezettje a legfontosabb tényező.)

A rangsorolás:

1. ár

2. jó minőségű termék

3. hazai termékgyártásból eredő termék

4. udvarias segítőkész értékesítők

5. termékkínálat (találmányunk személyre szabhatóságából adódóan)

6. a termékeket forgalmazó üzletek megközelíthetősége (közelsége)

7. webes (interneten keresztüli) rendelési lehetőség

8. a bolt presztízse

 

A kapott rangsorolás alapján megállapíthatjuk, hogy elsődleges szempontban szerepel az ár, a termékek minősége (megbízhatósága és hasznossága), illetve az, hogy magyarországi termékről van szó. 

Érdekességként hatott számunkra, hogy a termékkör kínálata, ugyanakkor a kereskedelmi hálózat kiépítése nem helyez hangsúlyt. (Feltételezhetjük tehát, hogy a Tisztelt Vásárló akár 50-100 km-t is hajlandó utazni, hogy termékünket megvegye.)

 

A 9. kérdésünkre kapott válaszok által olyan információk birtokába jutottunk, amely nagyban megkönnyíti termékünk árképzési elveit, számításainkat pedig alátámasztotta. Sajnálatos módon a kapott eredményeket nem áll módunkban közzétenni, hiszen találmányunk kereskedelmi forgalomba hozatalát tekintve vállalati titoknak minősül.

 

 

Köszönjük segítségüket! Ne feledjék, hogy a kérdőíveink által közös céljainkat szolgáljuk! Az Önök érdekei, a miénk is!

 

Leendő kérdőíveink során továbbra is számítunk segítőkészségükre!

 

 

Jelenleg nem rendelkezünk aktív kérdőívvel.

 

 

 

 





Weblap látogatottság számláló:

Mai: 6
Tegnapi: 4
Heti: 26
Havi: 64
Össz.: 26 393

Látogatottság növelés
Oldal: 2013 I. félévére szóló kérdőívünk kiértékelése a fogyasztói szokásokat illetően)
NagyEnergiaProjekt (NEP) - © 2008 - 2018 - nagyenergiaprojekt.hupont.hu

Ingyen honlap és ingyen honlap között óriási különbségek vannak, íme a második: ingyen honlap

Adatvédelmi Nyilatkozat

A HuPont.hu ingyen honlap látogatók száma jelen pillanatban:


▲   Laptop 1 Ft-ért? Regisztrálj most! - Vatera.hu
X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »